11月9日(火)

今日は元気に5人全員来てくれました^^

We had 5 preschoolers today. We enjoyed free play before our circle time.

サークルタイアイムでは、全員が座って始められるようになりました♪

Now everyone can have our circle time together!

  

テーブルタイムでは、いつものように取り組みができました。

They worked hard at Table Time.

今週のクラフトタイムはSnailです。

We made snails at Craft Time. They enjoyed it very much.

お弁当を食べたら公園へ遊びに行きました。

We went to the park after lunch. They were very excited to go to the park since morning^^

       

お迎えを待つ間、Mr. Jorgeがギターをっ弾いてくれました。

Mr. Jorge played the guitar while they were waiting for their parents.

今日も楽しかったね!

They had a lot of fun today!

 

英語学童

今日は新メンバーを迎えました。ビンゴゲームで盛り上がりました。

   

それから公園へ遊びに連れて行ってもらいました。

その頃、スクールではミニ四駆に取り組む子や、私とババ抜きを楽しむ子たちもありました。

公園から戻ってくる頃には、こんなに日も暮れていました(;’∀’)

戻ってきてからもさらにボールゲームで楽しい時間を過ごしました。

  

Mr. Ericにたくさん遊んでもらいました^^

 

前の記事

11月8日(月)